κατηγορίες

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Fashion police



To Freak in Chic βγαίνει στους δρόμους και συλλαμβάνει όλους τους criminals που βιάζουν την μόδα και πάνω απ' όλα τo style.ΠΡΟΣΟΧΗ Εντοπίζουμε το κακόγουστο και οχι το ιδιαίτερο.Παρεμβαίνουμε εκεί όπου η υπερβολή ''παντρεύεται'' το κιτς και και η έλλειψη φαντασίας ''φλερτάρει'' με το ξεπερασμένο και το ανιαρό.ΔΕΝ κρίνουμε το βιβλίο απ΄το εξώφυλλο, κρίνουμε το εξώφυλλο σκέτο.So simple.
 Και φυσικά το post έπρεπε να συνοδεύεται με την απαραίτητη μουσική υπόκρουση.Enjoy!











Η παντόφλα-σανδάλι-"όπως θέλετε πείτε το " με κάλτσα είναι ένα από τα μεγαλύτερα φάουλ που βλέπουμε το καλοκαίρι κυρίως από τουρίστες.Μα πείτε μας γιατί το κάνετε αυτό στον εαυτό σας;
Μα δε μας λυπάστε και εμάς γι'αυτό το θέαμα που αντικρίζουμε καθημερινώς το καλοκαίρι;Tόσο πολύ κρυώνετε(με 40 βαθμούς Κελσίου και βάλε που έχει)ή δεν έχετε προλάβει να κάνετε πεντικιούρ?Δεν εξηγείται αλλιώς.Λυπάμαι.
Η κυρία στη συγκεκριμένη φωτογραφία είπε να βάλει κάτι απλό και απέριττο και να πάει να κάνει τα καθημερινά ψώνια...Λέτε να κρυώνει τόσο πολύ που να αποφάσισε να πάρει το μπουφαν-κουβέρτα -αερόστατο-σακούλα σκουπιδιών της βόλτα να πάρει αέρα;

Βάζω στοίχημα πως οι υπόλοιπες κάλτσες του ήταν άπλυτες... 

Έβαλα το κουστούμι μου ,πήρα τη σάκα μου και έτοιμος για το σχολείο ένα πράμα...
Έχω έχω και τα δείχνω...Και μάλιστα πού;Σε παρέλαση!Θα τρίζουν τα κόκαλα των ιστορικών ηρώων...

Βάζω τη τζιν μου φούστα,την άσπρη μπότα μου και είμαι έτοιμη να με συλλάβει η Fashion Police...Ενώ οι κοπέλες στα αριστερά προτίμησαν εξώπλατα ατίθασα μπλουζάκια και η μία μαύρη, εφαρμοστή, μυτερή  μπότα!Μα πού πας ?Να πατήσεις κατσαρίδες στη γωνία?Όχι πες μου!

Υ.Γ every freak can be chic.





Share

2 σχόλια: